23 maj 2014

Od Kasumi C.D. od Od Himitsu Tenshi'ego

Zastanowiłam się chwilę po czym opowiedziałam:
- Koło źródła Życia raczej nie... ale koło drzewa Osobliwości tak. Chodź zaprowadzę cię.
- Dobra, spoko.
Po jakiś 20 minutach drogi przez Magic Forest Dotarliśmy do tego pięknego drzewa - drzewa Osobliwości.
- Oto i ono, drzewo Osobliwości. - powiedziałam z uśmiechem. - zaprowadzę cię do twojej nory. Nory bo w pobliży drzewa Osobliwości nie ma jaskiń, ale ta nora jest dość sporawa więc powinno ci być wygodnie.
Mówiąc to zaprowadziłam go do drzewa, które jest jakieś 100 metrów od Drzewa Osobliwości, a pomiędzy jego konarami było wejście do nory.
- Oto i ona, twoja nora. Jakbyś czegoś potrzebował to jestem nad wodospadem. Wystarczy że pójdziesz wzdłuż rzeki a trafisz na pewno. - stwierdziłam. - A więc, żegnaj, do zobaczenia. - porzegnałam się z basiorem i podeszłam w swoją stronę. 

< Himitsu Tenshi? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz