22 maj 2014

Od Himitsu Tenshi'ego C.D. od Kasumi

Nie spodziewałem się takiego przyjemnego powitania, jak i propozycji pozostania w watasze. Zwykle witano mnie oschle i z dystansem, każdy napotkany wilk wiedział z kogo jestem zrodzony, a ojciec mój jakiego znałem, raczej nie należał do grona lubianych, wszędzie widniał na czarnej liście, z resztą zapewne zasłużenie. Zamyśliłem się, dokładnie zliczyłem "za" i "przeciw", więcej nazbierało się jak na moje nieszczęście tych pierwszych. Podniosłem wzrok na pochlipującą waderę, wyprostowałem się, stałem na baczność.
- Mogę zostać, chce zobaczyć jak wygląda życie w stadzie, poza tym lubię wyzwania. - mruknąłem po namyśle, po czym spuściłem kaptur. - A co do zrobienia czegoś dla mnie to jest taka rzecz. - dodałem tajemniczo.
- Jaka? - spytała "wracając" do rzeczywistości. - Chętnie spełnię twą prośbę.
- Chce abyś opowiedziała mi o moim tacie, jaki był za czasów przebywania w watasze, ale to nie teraz, wrócimy do tego tematu, a teraz jeśli możesz to wystarczy żebyś przydzieliła mi grotę i znikam ci z oczu. - odrzekłem, "bawiąc" się kulą ognia.
- Jasne, jaki konkretnie teren cie interesuje? - zapytała z delikatnym uśmiechem.
- Znalazłoby się coś w pobliżu Drzewa Osobliwości lub Źródła Życia? - zaproponowałem szczytując nazwy terenów z pergaminu od Shiro.

<<Kasumi?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz