24 maj 2014

Od Daraha C.D. od Kasumi

Spałem pod jakimś drzewem. Dzięki jesiennemu powietrzu, zawsze szybko zasypiałem. Obudziły mnie krzyk.
- DARAH!!!– Tak, to na pewno Kasumi.
Leniwie wstałem i przeciągnąłem się. Truchtem pobiegłem w stronę wrzasku. Wychyliłem się zza krzaków i zobaczyłem jakiegoś obcego wilka, o na 100% złych zamiarach. Wyskoczyłem z krzaków, i rzuciłem się na wilka. Kilka razy zdzieliłem go łapą, podrapałem i już go nie było.
- No na reszcie jesteś! – odparła Kasumi
- O co chodzi ? Tak wrzeszczałaś, że myślałem, że coś się pali. –powiedziałem po czym z udawaną złością dodałem- I przerwałaś mi drzemkę
- Oj tam oj tam.
- O co chodzi ?
- No więc…

( Kasumi ? Nie umiem już pisac opek xd)

3 komentarze:

  1. "Nie umiem już pisac opek"
    OMG! *____*
    Zgaduję że nie dokończysz opka od Samanthy. Prawda?
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj link, dokończe xD

      Usuń
    2. .-.
      Łapaj:
      http://wataha-wz.blogspot.com/2014/04/emmm.html?m=0

      ~ James i Samantha

      Usuń