6 kwi 2014

Od Beryla z Głogowa - "Ślub"

Już jutro dzień ślubu! Nareszcie! Byłem szczęśliwy jak dziecko.
- Valiente - wpadłem do groty niczym strzała - jutro ślub!
- No kto by pomyślał... - rzuciła ironicznie wadera i uśmiechnęła się pod nosem.
- O matko... - zatrzymałem się i zrobiłem zdziwioną minę - nie mam druha...
- No widzisz... - zamachała łapami Valiente - ty zawsze musisz coś pokręcić - a chwilę później roześmiała się głośno.
- Lecę! - westchnąłem - Muszę... - chwilę później zmiarkowałem się - przecież... ja nikogo tu nie znam.
Valiente spojrzała na mnie zdziwiona i z niedowierzaniem powiedziała:
- To ty mieszkasz tu już tak długo i jeszcze nikogo nie znasz?
- No... - zacząłem wyliczać - znam Kreskę... Kreemlaaa... - to ostatnie wypowiedziałem wolno, przeciągając słowa.

<Valiente?>

11 komentarzy:

  1. Mogę byc świadkiem ??
    ~Louie

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zechciałbyś, drogi Louie, zostać świadkiem na naszym (Kreski i moim) ślubie?
    ~ Kreml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, Kremlu!! :-)
      Zaraz ślub a ty jeszcze sobie świadka nie znalazłeś...

      ~ Kreska kręcąca z zażenowaniem gławą

      Usuń
    2. Kreska, witaj w klubie!
      V.

      Usuń
  3. Możesz być :)
    V.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wracam, czyli jestem już obecna i zaczynam pisać wszystkie zaległe opka(czyli jedno pd Jamesa).
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mogę byc świadkiem na wszystkich ! Polecam zrobic podwójny ślub :) Mogę byc też księdzem i DJ'em

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiądz DJ'em!!!!!!! :)
    V.

    OdpowiedzUsuń