2 mar 2014

Od Louiego C.D Samanthy "Zatańczysz ?"

- A myślisz, że mnie to zaboli ?
- Tak.
- Dobra, nie chcesz nie tańcz.
Po tych słowach myślałem, że wadera zabije mnie spojrzeniem. Powstrzymywałem się Tylko, żeby nie wybuchnąć śmiechem. Przewróciłem się na plecy i zacząłem śmiać. Wilczyca „rzuciła” się na mnie, dała z liścia i z urażoną dumą, odeszła. Ja szybko wstałem, i zagrodziłem jej drogę.
- No nie obrażaj się. – odparłem
Wadera Tylko się zaśmiała. Nie to nie. Zabrałem cień jakiegoś drzewa, „zwinąłem” je w kulę, i  rzuciłem wilczycę. Gdy oberwała kulką, zwisały z niej czarne „glutki”. Znowu, walnąłem się na plecy i zacząłem śmiać. Dobra… Trzeba się ogarnąć i iść coś posiewać. Udałem się z powrotem na scenę. Do głowy przychodziła mi tylko jedna piosenka.
- Darah, na pewno to pamiętasz – rzuciłem w stronę pana młodego i zacząłem śpiewać.



(Samantha ? Tak, zmiana planów)


10 komentarzy:

  1. A jaka to piosenka bo jestem na fonie.
    ~ Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobacz sobie Austin & Ally - Living in the moment

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG. O.o
      To jest bardziej brzerażające od tego opka!!!
      ~ Samantha

      Usuń
    2. XDD
      I kolejne opko na poczcie...
      Czy takie C.D. nie zaśmiecają watahy? XD
      ~ Samantha

      Usuń
  3. Ale debilne te opowiadania D: (Bez urazy)
    ~Rin i L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. XD
      ~ Samantha

      Usuń
    2. I dzisiaj mam taką dziwną passę. O.O
      O ile to można tak nazwać...

      I pytanie:
      Kto zaspami pocztę Kasumi? Bo mam wrażenie że mnie ignoruje gdy mówię o tym że ma opka do podokańczania... a ma czas tylko robi to co nie trzeba. ;_;
      ~ James i Samantha

      Usuń
    3. Nie wiem, Cassidy też ignorowała jak prosiła ją o to, żeby usunęła jej z partnera Damona i na odwrót. Ja też o tym napisałam i też mnie zignorowała.
      ~Rin i L

      Usuń
    4. Urok mojej siostry.
      ._.

      I proszę ją od kilku miesięcy aby dodała nieśmiertelność mojej Samancie. I nic....
      ~ James i Samantha

      Usuń