2 mar 2014

Od Louiego C.D Samanthy "Zatańczysz ?"

- Mnie się tak, łatwo nie pozbędziesz – odparłem
Wadera zrobiła krok w drugą stronę. Ja także, żeby zagrodzić jej drogę. Skoczyła w przeciwną, ja też.
- Co tak skaczesz ? – spytałem.
- DAJ MI SPOKÓJ !
- Okey, ale najpierw… Spójrz na swój cień.
Z racji tego, że panuje nad cieniami, przejąłem władzę nad cieniem wadery. Jej cień nie zachowywał się tak jak ona. Ona siedziała, on kręcił się w kółko, ona wstała, on się położył. Jak na razie, Samantha nie zajarzyła, że to ja.
- Ej, co jest ? – spytała
( Samantha ? Nie ma to jak być zaklinaczem cieni…)


3 komentarze:

  1. Już. Na PW opko czeka. :)
    ~ Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to cię wkurzę xd
    ~Louie, lubiący wkurzac innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Ale wpierw dodaj moje opko.
      ~ Samantha

      Usuń