22 mar 2014

Cassy bierze się do pracy

Tak, wiem.
Bez pracy nie ma kołaczy. A ja - nie pracuję.
...
ALE TO SIĘ ZMIENI!
Otóż teraz zrobię wszystko, co mam zrobić, a mianowicie:
  • Dodam Telera do wilków.
  • Zarezerwuję zdjęcia dla czwureczka.
  • Dodam resztę opowiadań.
  • Zaaktualizuję hierarchię i stanowiska.
Uwaga! Jeśli ktoś ma nagłówek oraz letnie tło, proszę o wysłanie mi linków na priv!
Jeśli ktoś ma wątpliwości lub chce mnie o coś poprosić, proszę napisać w komentarzu.
dzięki za uwagę,
Cassidy

5 komentarzy:

  1. Samantha "rzebra" o nieśmiertelność. XC
    ~ Samantha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci dawałam O.O
      ~Cassidy

      Usuń
    2. Ślepa nie jestem i nie widzę tej nieśmiertelności przy wieku. Dx
      Jedyne co widzę to to że zakładka "Członkowie Watahy" zamiast być druga jest ostatnia. O.o
      Czy tylko ja tak widzę?
      ~ (James i) Samantha

      Usuń
    3. Nie, ja też to zauważyłam XD
      ~Celia i Io

      Usuń
    4. XC
      Kto to "odczaruje"?
      ~ James i Samantha

      Usuń