12 lut 2014

Od Kajetana C.D. od Kasumi

Czułem się dumny z mojego znaleziska, ale też i zakłopotanie. Co teraz zrobimy? Co jeśli żyje jeszcze kilka gatunków (groźniejszych gatunków) tych gadów? Czeka nas zagłada. Gdyby chciały już dawno by nas zjadły.
-Co teraz zrobimy? – Zapytałem alfę.
- Nie wiem. Nigdy nie miałam do czynienia z prehistorycznymi gadami.
- Przypomniało mi się coś. Fantasma! Ona przecież potrafi się zmieniać w „potwory”. Może zmieni się w dinozaura i zawrze pokój między wilkami a nimi! – Mówiłem z coraz większą werwą.
- Dobry pomysł! A teraz biegnij po nią!
Nie dość mi było to na łapę. Już zerwałem umowę między mną a słodkim lenistwem. Ach… wrócić do jaskini i położyć się spać! Tak! Luksus! Takie myślenie dodało mi motywacji i biegłem coraz szybciej. W końcu zobaczyłem wilczycę.

<Fantasma?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz