12 lut 2014

Od Cassidy C.D. od Deynary - "wieczór panieński"

(Jest to również dokończenie  opka o Emerald i Jamesie itd. XD)

  Pobiegłam krok w krok za przyjaciółką i naskoczyłam na nią z tyłu.
- przepraszam... - powiedziałam obejmując ją, co nie było łatwe XD. - ona po prostu nigdy nie była taka złośliwa. Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, nikt chyba nie rozumie mnie lepiej. - Deynara nadal nie raczyła się odezwać ale odwzajemniła mały uśmiech. - i nie zamierzam wybierać się do tej małej. Niech robi co chce. - tu nastała chwila ciszy. Zdjęłam łapę z jej ramienia i czekałam na... cokolwiek.
- no dobra, to co, idziemy na wieczór panieński? - zapytała.
- pewnie, przygotowałaś go! Dzięki, jesteś super. - mrugnęłam do niej. Dotarłyśmy do klifu, weszłyśmy na górę. Nikogo jeszcze nie było.
- no nieźle! - powiedziałam siadając na piasku. - ślicznie. - Dey zdjęła z małego stoliczka butelkę z zafarbowaną na różowo wódką i nałożyła mi na szyję Hawajski naszyjnik z kwiatów. - co zaplanowałaś na zabawy i czy Disco wogóle się zajął wieczorem kawalerskim? - zapytałam.

<Deynaro? :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz