13 lut 2014

Od Fantasmy C.D. od Kajetana

Patrzyłam na Kajetana który pędził w moim kierunku. Zatrzymał się.
- O co chodzi?
- Fantasma jesteś podszebna. Znaleźliśmy dinozaura. Musisz z nim pogadać i zawrzeć pokój między nimi a wilkami.
- Zaatakował cię?
- No nie. Ale warto dmuchać na zimne.- odparł. Poszłam za rozgorączkowanym basiorem. Zaprowadził mnie do pokaźnych rozmiarów gniazda w którym stał maluszek. Obok kręciła się nie pewnie Kasumi.
- No jesteś.- odezwała się z ulgą. Weszłam do gniazda. Skupiłam się na wyglądzie dinozaura. Po chwili patrzyłam na niego jak na równego sobie.
-.Wittam. Nazywam się Fantasma i jestem przedstawicielką wilków. Do niedawna nie wiedzieliśmu że żyjecie i...
- Mama?- przerwał. Zrozumiałam. To jeszcze dzieciak. Nie jest dobrze. Gniazdo jest ogromne a skoro to jeszcze dzieciak to jak wygląda mamuśka...?! Wycofałam się i odmieniłam się w wilka.
- No i jak ? - dociekali
- Mam dwie wiadomości. Dobrą i złą. Od której zacząć?
-Od dobrej.
- Nawiązałam kontakt
- A ta zła?
- To jeszcze maleństwo. Matka zapewne da radę nas rozdeptać.

( Kasumi ? Kajetan ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz