8 lut 2014

Nowe Bety!

W reszcie sobie przypomniałam że miały być nowe bety xD, a raczej Cassidy mi o tym przypomniała(Dzięki Ci! Co ja bym bez ciebie poczęła...). Ale ze mnie sklerotyczka.
Otóż nowymi betami zostają:
 Damon


Cassidy!

!!! I jeśli się zgodzicie to Fantasma. Wydaje mi się że zasługuje na betę choć jest tu wyjątkowo krótko... na bieżąco odpisuje na opowiadania i nie są to 2-4 linijkowe opka. Co wy na to? Jeśli nie to nie. Piszcie w komentarzach pod tym postem. !!!


Wasza Alfa-sklerotyczka
Kasumi

33 komentarze:

  1. Jeszcze dobrze nie znam Fantasmy... I mamy za dużo bet. Proponuję skreślić nieaktywnych. ~ Deynara, która w ogóle proponuje ponowną czystkę w watasze,tą listę na marginesie etc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, żeby Fantasma dołączyła do bet, bo jak zauważyłaś na każde opowiadanie np. Od Shadowa, Od Kajetana, odpisywała najszybciej jak mogła. A co do przed mówcy: popieram restart rang.

    ~Celia~

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja NIE chciałabym, żeby Fantasma dołączyła do bet. Chciałabym, abyś skreśliła z wilków tych, którzy zapomnieli o pisaniu opowiadań.

    ~Cassidy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantasma? Kto to Fa... AHA!! To ona! Nie. Jest stanowco za krótko. A bet i tak jest już za dużo. A btw. do opowiadania Noche'a to miałem je napisać wczoraj, przedwczoraj i w czwartek i jeszcze wcześniej, ale nadal jestem w szoku i nie mogę sie na niczym skupić ;___;

    ~ Disco

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra więc zrobię tak: Na razie Fantasmy nie dodaję do bet. Trochę jeszcze poczekamy i z bet na 100% skreślę Noche.
    Nie wiem kogo jeszcze... Shadow`a? Jamesa? Jak myślicie?
    ~ Kasumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww... marny mój los. D':
      Wczoraj wsiadłam ja kompa tylko na 30 min... Cały dzień był zabiegany... Sorry... Dziś mam wejść na dłużej...
      Poślecie mnie na szubiennice?
      ~ James na komórce

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Byle nie mnie xD ~Darah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też niczym przesadnym nie grzeszysz...
      ~ James

      Usuń
    2. Ale przynajmniej piszę -.-

      Usuń
    3. Wiem(nie chcę tu rozktęcać rozmowy o mnie i mojej siostrze).
      ~ James

      Usuń
  7. Jak James się uaktywni to go nie skreślaj. Na watasze roi się od opowiadań typu "idę se, patrzę se a tu stówka leży se. Biorę se, chowam se i idę dalej se, a tu patrzę a to...
    "
    No właśnie. Jest szansa na dokańczanie, a ja jestem zua. Zua zua zua. Lawilet chce, aby jego opowiadanie dokończone przeze mnie przejęła znowu Deynara, która ma do dokończenia opowiadanie od Jamesa które sprowadzi się do mnie.
    ~Cassy 3:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dokończę.
      I proszę! Dajcie mi szansę... Ostatnio byłam nieonecna i muszę się spowrotem nakręcić. ;)
      ~ James

      Usuń
  8. A wiec z Fantasmą czekamy, Noche skreślamy, a James ma ostatnią szansę? (osobiście go bronię xD) A opka dam radę napsiać, nei bój żaby ;P Wracam do życia ~Deynara/Zari

    OdpowiedzUsuń
  9. I robimy tą całokształtną czytskę, czy nie? ~Deynara/Zari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? XD a tak wgl ślub będzie jak sprawa z moja siostrą się rozwiąże.
      ~ Cass.

      Usuń
  10. KASUMI!!! A Arduin? Ja proponuję skreślić go z bet. I Dialy.
    ~Cassidy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, popieram. Ale- to Dialy w ogóle jest betą? O,o A Arduin i Fila gdzieś przepadli.
      O nie, Cassy! Ślub robimy w walentynki bez dyskusji! Potem sobie wyjaśnisz wszystko w Emerald a ja wyruszę na poszukiwanie Zeke. ~Deynara/Zari

      Usuń
    2. Opko zaczęłam i jak wejdę znów dziś na kompa to ruszam całą parą.
      Dialy nigdy nie była betą i nie jest...
      ~ James

      Usuń
  11. Sorry, Dialy nie jest betą XD
    Zmiana planów!!! Ślub jest w walentynki (i wygląd watahy fajnie, jakby sie zmienił na różowo ^^)
    ~ Cassidy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nie! Róż to mój wróg! Jeśli już to na czerwono...
      ~ Właścicielka Jamesa i Samanthy

      Usuń
    2. zgadzam sie z czerwonym

      Usuń
    3. No! O to chodzi!^.^
      A kto ty?
      ~ James

      Usuń
    4. właścicielka Daraha i Louiego

      Usuń
    5. Ok.
      Nie podpisałaś się i nie wiedziałam. XD
      ~ James

      Usuń
  12. A co z Shadow`em? też spada na Gammę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem... Nie mam obiektywnego spojrzenia...
      ~ James

      Usuń
    2. xD Hahaha...
      Ale pytam na serio... Shadow ma spaść na gammę?
      ~ Kasumi

      Usuń
    3. A może Louie zostanie beta ? Hmmmm ? ~jego właścicielka

      Usuń
    4. Kasumiii... Co ty na to?
      ~ James i Samantha

      Usuń
    5. Boże... a co z Shadow`em!? Ile razy mam pytać... -.-

      Usuń