9 lut 2014

Nowa wilczyca!

Imię: Kazuma
Wiek: 3 lata
Płeć: samica/wadera
Ranga: Gamma
Stanowisko: Wojownik
Żywioły:Noc, Furia
Moce:
Noc - żyję jak za dnia, to ja jestem odpowiedzialna za noc, potrafię zliczyć gwiazdy i sprawić żeby w środku dnia była noc
Furia-Gdy jestem zła mam furię zamieniam się w całkiem innego wilka i często są inne ale mogę wywołać ją kiedy chcę
Charakter: Tajemnicza,szybka,agresywna,romantyczna,czasem miła
Rodzina: Nie pamiętam
Partner: Raczej nie
Przedmioty:brak
Właściciel:Sharpey12
Inne zdjęcia:
W młodości
Na co dzień
Pierwszy raz w furii
Pozostałe furie: 1.  2.

21 komentarzy:

  1. "potrafię zliczyć gwiazdy"
    Ola boga! Życia szkoda! DX
    ~ Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczuwam wilka szablonowca... ~Deynara /Zaro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie? Ciekawość mnie zżera... mów! Proszę...

      Usuń
    2. Szablonowiec? Tzn? xD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
    3. A ja wiem! ^.^ Tylko wytłumaczyć nie umiem. D:
      ~ James i Samantha

      Usuń
    4. Takie złe "agr" jestem milusia, ale nie zadzieraj ,bo dostaniesz po tyłku. xD
      nie umiem tłumaczyć D:
      Ale wyczuwam osobę taką, jak połowa wilków w watahach. Czyli miła i wredna, przyjazna i samotniczka, spokojna i wściekła, czyli nic nie wynika XD ~Deynara/Zari

      Usuń
    5. To na takie wilki narzekał Lawliet xD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
    6. To na takie wilki narzekał Lawliet xD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pewnie twój rówieśnik. XD
      ~ James i Samantha

      Usuń
    2. Co? Nie, on jest odemnie starszy xD

      ~ Disco

      Usuń
    3. Aha. Rzeczywiście... O 2 lata. Tak?
      ~ James i Samantha

      Usuń
    4. O półtora roku. Byliście blisko ;]

      ~ Disco

      Usuń
    5. Bo gdy z tobą pisałam opowiadania ty gdzieś o tym wspominałeś. Ja to zapamiętałam jako 1 rok. XD
      ~ Samantha

      Usuń
    6. Aż takim szczeniakiem nie jestem xD

      ~ Disco

      Usuń
    7. Jednak czasami wydawałeś się jeszcze większym szczylem niż jesteś. Naprawdę. xD

      I weź zacznij pisać opka! Kiedy masz ferie?
      ~ Samantha

      Usuń
    8. Już się kończą ;__;
      Mam kilka dni aby nauczyć się na sesję powtórzeniową, napisać dwa, czy tam trzy wypracowania, mam mnóstwo zadania, ale i tak je oleję, a na dodatek opka do wszystkich watach. ;___;

      ~ Disco

      Usuń
    9. OMG. O.O
      ~ James i Samantha

      Usuń
    10. I zapomniałem wspomnieć o trzy-tomowej lekturze po 500 stron w jednym tomie.

      ~ Disco

      Usuń