1 lis 2013

Od Clausa C.D. od Kasumi - "Halloween"

Ruszyliśmy na łowy. Shadow, co chwile leżał przez prześcieradło, a Noche, potykał o bandaże. Doszliśmy do jaskini Deynary.
- Louie? Idź. Zrób słodkie oczka. Uda ci się – popchnąłem szczeniaka.
Ten pobiegł a po chwili wrócił. Dynię miał do ¼ pełną.
- Dobra, teraz reszta. – podbiegłem do wejścia jaskini.
Deynara wychyliła się.
- Cukierek albo psikus! – krzyknęła Dialy.
- Psikus – odpowiedziała wadera i oberwaliśmy jajkami. – Wy jesteście już starzy i wam nie dam! – zaśmiała się i wróciła do jaskini. Udało nam się jeszcze u Fialmissy i Jamesa. U Rose i Raina, dostaliśmy mąką. Santevite i Sutherlan, w ogóle nie wyszli, więc ich jaskinie ucierpiały – przyozdobiliśmy je klejem i pastą do zębów. Reszta wilków, była hojna i do jaskini Kasumi wróciliśmy z dyniami tak pełnymi, że się wysypywało.
- Kto liczy? – spytałem
- Darah! – krzyknęli wszyscy równo
- Za co… - powiedział i nie chętnie zaczął liczyć. – 736 cukierków.
Wszyscy zrobiliśmy miny o.O
-To pora się… - nie zdążyła powiedzieć Kasumi, bo wszyscy rzucili się na cukierki - podzielić
- MOJE!!! - wydarł się Noche, zabierając sporą część cukierków.
- NOCHE!!!

 < Kochani idioci? >

4 komentarze:

  1. Noche, zapomnij o tym co pisałam pod 'od Kasumi C.D. od Daraha - "Halloween" ' bo jednak twoje zdrowie ucierpi...

    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah :D Noche mnie rozbija ^^ i jako postać i jako członek. ~ Deynara

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. - Noche, bo dostaniesz po zębach! - krzyknęłam (Kasumi).
      Noche jednak nie zareagował na moje ostrzeżenie, więc podeszłam do niego i walnęłam go w pysk z całej pary tak, że odleciał do tyłu, a jego kieł wylądował na podłodze. xD
      ~ Kasumi

      PS. Dodając jeszcze stratę kła w "Kac-Wolfs" wychodzi na to, że zostałeś bez kłów. xD

      Usuń