1 lis 2013

Mamy pierwsze Bety!

Mamy pierwsze Bety! Pierwsze bo u nas nie ma czegoś takiego jak para Bet tylko KAŻDY AKTYWNY, MOŻE ZOSTAĆ BETĄ! ;-) Dlaczego? Stwierdziłam, że każdy powinien mieć szansę na to. ;-)
Na RAZIE naszymi Betami zostają:

Filamissa, 


Deynara, 


James, 


Darah, 


Arduin


Noche,


Shadow


Dlaczego te wilki? Wydaje mi się że one są najbardziej aktywne(chodzi o opowiadania). Osądziłam o ilości ich ZP, które zdobyły przez pisanie opowiadań. Stwierdziłam, że te wilki się nadają po tym, jak często piszą opowiadania i czy dokańczają je możliwie szybko. Po tym jaki sposób je piszą(nie chodzi o ort.) itp. Tak jakoś wybrałam właśnie te.
Jeśli jednak ktoś twierdzi, że to jest niesprawiedliwe to niech pisze w komentarzach. Postaram się odpisać. ;-)  Jest też ankieta z tym związana. Zapraszam do głosowania w niej.


Wasza Alfa
Kasumi

11 komentarzy:

  1. - OMG! Noche jesteś Betą!

    ~ Dialy

    - Nie dotykaj mnie. Teraz jestem twoim szefem.

    ~Noche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noche, jak dobrze, że nie nadużywasz swojej władzy xD

      Usuń
  2. Czytam co napisałeś Noche i i proponuję:
    Załuż konto na doggi. Wejdź na cafe - forum - off topic - pogaduchy 4 hasła szmatka C.D.
    Polecam.
    - James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noche nie słuchaj Jamesa! Na doggi.pl jest królem spamu (z tej okazji dali mu przezwisko Alfons)! xD
      ~ Kasumi

      PS. Mówię serio.

      Usuń
    2. .... A innym dali:
      Hiszpan
      Sedes
      Kromka
      Wisiek
      Zbigniew
      Marcz
      I jeszcze wiele innych....
      Ale tutaj wolę być puchatkiem. xD

      - James

      Usuń
  3. Wchodzę, patrzę i umieram na apopleksję. O.o Owszem, trułam ci, że niektóre wilki na prawdę zasłużyły ( James moim faworytem ^^) ale ja? Tego nie brałam pod uwagę. Choć faktycznie, skromnie powiem, że udzielam się na blogu :D ale to dlatego, że mamy fajną ekipę. Dzęki ;) ~ Deynara, która po raz pierwszy chciała wysłowić się krótko i treściwie i jak zwykle jej nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Musisz popracować nad swoim polskim, jeżeli chcerz przeżyć w tym kraju.
      ~ Noche

      PS. Komentarz ma cel komediowy i jeśli kogoś obradziłem to nie było to zamierzone ;]

      Usuń
    2. Deynara, fajnie, że miałaś dobre chęci (chodzi o to że chciałaś wysłowić się krótko) ale naprawdę ci nie wyszło xD

      Noche... ja nie rozumiem twojej wypowiedzi (na serio) xD
      ~ Kasumi

      Usuń
    3. Hahah! :D nigdy mi nie wychodzi, a poza tym chyba zgadzam się z Noche, długich komentarzy nikt nigdy czytać nie chce. Razem ze mną xD ~ Deynara, która rozgryza znaczenie słowa"chcerz"

      Usuń
  4. Nie chce mi się logować na moje konto google (Eksperymentowałam z nowym adresem, po 3 godzinach się poddałam), więc piszę z anonima.
    Fily yea!
    Super!

    /Filamissa

    PS: Wyłącz może kod z obrazka, jak nie wiesz jak, to wyślę Ci na priwa. On jest wkurzający -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kod z obrazka? o.O Nie wiem o co ci chodzi (w sensie, że nie wiem, co ciebie wkurza w obrazkach...)
      Wytłumaczysz mi na PW?
      ~ Kasumi

      PS. Nie chciało mi się logować z tond Anonim.

      Usuń