8 paź 2013

Od Scourge C.D. od Jamesa

- Łał... pięknie... - spojrzałam na błękitne morze i uśmiechnęłam się wprost do Jamesa
- Cieszę się, że ci się podoba! - zaśmiał się James.
Nagle zauważyłam klika bursztynów.
- James zobacz! - uśmiechnęłam się i podbiegłam do nich po czym przyniosłam je do Jamesa.
- Bursztyny... - zdziwił się.
- No właśnie może je pozbieramy? Proszęęę!!! - zawołałam znów lekko poszturchując go za plecy
- Haha, skoro chcesz...! - uśmiechnął się do mnie James.
- Jasne, że chcę! - znów zawołałam radośnie.
Zaczęliśmy je razem zbierać. Zauważyłam też kilka muszelek oraz piękny kwiat leżący przy samych falach. Podniosłam go i zaczęłam z nim iść.
- James zobacz co znalazłam! - uśmiechnęłam się i pokazałam muszelkę i kwiat, obok nich położyłam moje bursztyny.
- Może poukładamy z bursztynów jakieś wzorki ? - uśmiechnęłam się.


 < James? Już teraz układamy wzorki! xD >

2 komentarze:

  1. Będziemy śpiewać piosenki z piratów z kararibów... Arrr!

    OdpowiedzUsuń
  2. A potem miłośc rośnie w okół nas...xD

    OdpowiedzUsuń