11 paź 2013

Od Kasumi C.D. od Daraha - "Nadzieja zawsze umiera ostatnia"

- To niech dotrze. Kocham cię. - powiedziałam z uśmiechem. - Ale obiecaj mi coś.
- Co?
- Że mi już nigdy nie będziesz mdlał, umierał, wykrwawiał się i żebym nie musiała ciebie nosić. - powiedziałam z udawaną złością.
- No dobra. - powiedział lekko się śmiejąc. - Ale to nie będzie łatwe....
- Ej! - przygniotłam go do ziemi.
- No niech ci będzie. Kocham cię.
- Ja ciebie też.
Liznęłam go w policzek po czym z niego zeszłam.
- Złap mnie! - krzyknęłam szybko i pościłam się biegiem, a Darah pobiegł za mną.

< KONIEC > 

72 komentarze:

  1. Świetnie!
    Teraz wesele, później szczeniaki ;]

    Dialy chce być matką chrzestną.

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA! OD RAZU CHCIAŁABYM WSZYSTKIM PRZEKAZAĆ, ŻE JESZCZE NIE SĄ PARĄ TYLKO ZE SOBĄ CHODZĄ. JEŚLI DARAH SPYTA KASUMI CZY ZA NIEGO WYJDZIE I TA POWIE, ŻE TAK TO W TEDY BĘDĄ PARĄ:
    - Kasumi... wyjdziesz za mnie? - spytał Darah.
    - Tak! - stwierdziłam.

    MAM NADZIEJĘ, ŻE ROZUMIECIE. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zrobicz opowiadanie o wieczorze kawalerskim, Darah?

    A Kasumi o panieńskim?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dialy możesz być matką chrzestną(jeśli się Darah zgodzi) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie napiszę opowiadanie o wieczorze panieńskim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej! A mogę być światkiem lub ojcem chszestnym?
    A jak się urodzą szczeniaki to będę wujem?
    - James

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie... jeszcze nie wiadomo czy się ożenią! Może trafi się ktoś inny... xD
    No żartuje. Zobaczymy. James nie przesadzaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli nie? Ale wujek będę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wujek na pewno, przecież jesteś moim bratem xD, chyba, że chcesz się mnie wyprzeć?

    Niech się Dialy cieszy. Jest co świętować!

    OdpowiedzUsuń
  10. - Noche! Polewaj sok z kaktusa! Będziemy szaleć do rana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre! Wciąż się śmieję!!! Hihiha!
    - James

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko żeby nie było jak w filmie: "Kac Vegas"
    Mówię na serio. Chcę mieć żywego męża!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kac Vegas? Hmmm... Ale czemu nie? Przecierz przeżyje. Hihi.
    - James

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś jeszcze zna ten film? Jeśli tak to można by tak zrobić.
    XD
    - James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaaaak! Weźmy kilka basiorów i zróby Wolf-Vegas! To będzie super!

      Usuń
    2. TAAAAK !!!
      Kto chce brać w tym udział?
      Bo ja chcę!!!
      - James

      Usuń
    3. Noche też zaklepuje sobie miejsce w tym opowiadaniu!

      Usuń
  15. Dobra tylko niech Darah przeżyje i nie przesadzajcie. Ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, postaramy się nie przedawkować soku z kaktusa xD

      Usuń
    2. Darah przeżyje ale psychicznie będzie ciężko... XD
      - James

      Usuń
    3. Jak zgłosi się ostatny członek "wyprawy" to ustalimy kto będzie blondynem a kto "doktorkiem".
      - James

      Usuń
  16. Niech wam będzie. xD ale w pierw musi się mi oświadczyć. xD
    A gdzie wyruszcie na wieczór kawalerski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy w lesie, a później wylądujemy gdzieś poza terenem watahy!

      Usuń
    2. W lesie zrobimy toast a potem ogłuszeni obudziły się... Ale gdzie to ja sama nie wiem.
      - James

      Usuń
    3. Już wyobrażam to sobie... Biedny Noche xD

      Usuń
    4. A kogo zgubicie? Daraha? xD
      James mówiąc o blondynie ma na myśli tego nauczyciela, który ma żonę i syna. Za niedługo dołączę Shadow'em i mam pytanie, czy on może się dołączyć? Jeśli tak to chciałabym być tym blondynem xD

      Usuń
    5. Oczywiście, że może!

      Usuń
  17. Ej! Może Noche będzie "doktorkiem"?
    - James

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie widze przeszkód. Co ty na to Noche?
    - Nienawidze świata...
    Noche się zgadza xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc tak. Podajcie imiona swoich wilków, które będą w tym brać udział bo trochę się pogubiłam... więc na pewno Shadow i James, Darah xD i... Noche??????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak Noche.
    Hej bedzie fajnie! Ledwo się znają to muszą razem popić soczku z kaktusa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Shadow, James, Noche i darah. Teraz który to który Shadow - blondyn, Noche - "doktorek", Darah - ten który się zgubi, James? - ten gróby? xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisałam do Daraha(marta09$) czy się zgadza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech się zgodzi, będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałeś o Darahu - go zgubicie xD

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE!!!
    Kto jest za moim pomysłem a kto za wilczolaczki?
    - James

    OdpowiedzUsuń
  26. marta09$ (Darah) odpisze chyba dopiero jutro bo mi pisała, ze ma szlaban... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem za swoim pomysłem:
    Noche - "doktorek"
    Shadow(jego zdjęcie jest na samej górze w zakładce "Rezerwacje") - blondyn
    James - ten, kto im to dosypie.
    Darah - zagubiony. xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, wow, wow. Jaki Shadow ma charakter? To warzne przy takiej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przygotujcie się na komedię pod tytułem - Wieczór kawalerski w Watsze życia

    OdpowiedzUsuń
  30. Darah będzie śpiewał:
    Mesajah - Każdego dnia
    Tomasz Karolak- Zabiorę cię właśnie tam
    I oczywiście - Rudy (Darah) sie żeni xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Na razie, będzie mini Musical ^^ Za trochę się przekonacie ^^
    PS. Who are you ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Noche'owi odpadną uszy!
      PS. Właścicielka Noche'a i Dialy. Odbiór.

      Usuń
  32. Misja Daraha - pokazac wszystkim, że muzyka jest super !

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj to nie będzie łatwe xP

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam już pomysł początku "chaosu". Powiem na razie tyle že Noche straci zęba. Powiedzieć więcej??? XD
    - James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Give me More!

      Usuń
    2. Ok. Ale ktoś ty?
      - James

      Usuń
    3. Zamiast tygrysa w swojej jaskini znajdą trójgłowego psa, tego pupila hadesa z mitologi....

      Usuń
  35. Nie będzie radiowozu śle będzie smok jednego z 12 stražników nieba a one słuchają tylko swoich właścicieli a żeby być właścicielem trzeba obezwładnić wcześniejszego właściciela co odrazu gwarantuje megaśne kłopoty...
    - James

    OdpowiedzUsuń
  36. O! Zapomniałabym!
    Obudzą się w jaskini i okarze się że dołączyli do pewnej watahy s tego smoka przyprowadził sam beta. Oj będzie się działo!
    - James

    OdpowiedzUsuń
  37. Zamiast kawiarenki w której usiłowali rozgryść kiedy zgubili Daraha to tym smokiem polecą nad jeziorko. Tam spotkają Grega z Immortal Voves który grał na gitarze podczas imprezy i.właśnie dlatego mają na łapach branzolety z strun od gitary bo mu stryja pękła!
    Tam coś jeszcze będzie.... Bo to dopiero szkic wydarzeń. XD
    - James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muhahahaha! To będzie jedno z najepszych wydarzeń w historii watahy!

      Usuń
    2. Zgadzam się.
      - James

      Usuń
  38. I mam jeszcze to że potem w poszukiwaniu Daraha polecą do wschodnich bram nieba tam nie wiem co ale nie znajdą ani strażnika ani Daraha. Potem wrócą na ziemię i w wieku który był na plecach smoka znajdą strażnika ale pełen optymiu doktorek walnie go kijem w łeb. XD
    - James

    OdpowiedzUsuń
  39. Shadow już należy do watahy, więc jak? Może być tym blondynem? (chodzi o nauczyciela, który ma żonę i syna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, tylko on nie ma ani żony, ani syna xP

      Usuń
  40. Oho, Sutherlan zgłąsza się jako sadystyczny ojciec chrzestny!
    I błaga o zaprosznie na wieczór kawalerski.
    - Proszę, pozwól mi przyjść na wieczór panieński, byśmy mogły przeprowadzić przyjazną rozmowę... - Sanetive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, wszystko zobaczymy jak będzie.

      Usuń
    2. Możesz przyjść na wieczór PANIEŃSKI, ale nie wieczór KAWALERSKI NIE. Wszystkie miejsca tam są zajęte...

      Usuń

    3. Domagam się roli ojca chrzestnego w ramach odszkododwania!

      Usuń
    4. Jakiego odszkodowania? Przecież niczego ci nie obiecałam.
      Ale MOŻE będziesz ojcem chrzestnym... ale NICZEGO CI NIE OBIECUJĘ.

      Usuń
  41. Na wieczór kawalerski "Wolf-Vega" wszystkie miejsca są zajęte!
    Na wieczór panieński jednak mogą przyjść wszystkie wadery!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey, wszystkim. Tu Shiro... Gratulacje i tak na marginesie odchodzę... Na jakiś czas, albo dłużej, a więcej w opku, które pisze ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Hmmm... Naprawdę nie chce zabić całej watahy... A, to wynika z mojego przyszłego opka :/

    OdpowiedzUsuń