11 paź 2013

Od Jamesa C.D. od Scourge

- I jak? - zapytała odsłaniając jedno oko.
- Tragicznie. - stwierdziłem
Waderze mina całkiem się zmieniła.
- Nie no, żart. - uśmiechnąłem się - Ładnie śpiewasz.
Scourge odwzajemniła uśmiech a potem ruszyliśmy. Gdzie? Gdziekolwiek. Nagle wpadłem na pomysł.
- Skoro obydwoje jako tako śpiewamy to może coś zaśpiewamy?
- Ech... - wzdychała - Ale co? - zapytała
- Ja wiem co.
- A zdradzisz co?
- Zdradzę.
- Czekam z niecierpliwością. - stwierdziła i zaczęła się chichotać
- Na pewno to znasz.
I od razu zacząłem nucić aż w końcu przeszło do tekstu. Wadera również razem ze mną zaczęła śpiewać tą tak znaną piosenkę.
- Naucz się tych dwóch radosnych słów, hakuna matata! Hakuna matata, hakuna matata, hakuna matata, hakuuuna matata. Hałuuu! - zaśpiewaliśmy wspólnie na całe Magic Forest bo aż tam zawędrowaliśmy.
- Zostaniemy przyjaciółmi? - zapytałem
Jednak odpowiedzi nie usłyszałem bo nagle się przewróciłem i przeleciałem przez krzaki lądując na plecach. Zacząłem się śmiać z samego siebie. Po chwili stała już nade mną Scourge...

< Scourge? Przyjaciele? >

1 komentarz: