3 paź 2013

Od Arduina C.D. od - Filamissy "Tajemnica Magicznego Jeziora"

- Wiem - uśmiechnąłem się
- Po co tu przychodzisz? - zapytała
- Zobaczysz - odpowiedziałem tajemniczo starając się zbudować napięcie
Zacząłem iść na drugą stronę jeziora, gdzie wody były głębsze. Filamissa szła za mną.
- Chcę ci kogoś przedstawić...- powiedziałem
Wyjąłem mój specjalny medalion, który zalśnił błękitnym światłem.
Stanąłem na brzegu i zacząłem wyć specjalną melodię. Po kilku sekundach fale stały się większe. Cała dolina ożyła. Zleciały się wszystkie wodne ptaki i zaczęły wirować wokół mnie i Filamissy: 
Nagle woda zaczęła bulgotać aż w końcu z wielkim rykiem z wody wyskoczył Cruzoe - król tego miejsca:
Filamissa zrobiła krok w tył.
- Cześć Cruzoe! - krzyknąłem wesoło
- Witaj Arduin! - odkrzyknął równie wesoło mój stary druh
Obydwaj popatrzyliśmy się na Filamissę.

< Filamissa? Tylko nie zemdlej XD >


1 komentarz:

  1. Hej! A co z miom opo? Wysłałam ci je dawno dawno! Czemu mnie olewasz?!

    OdpowiedzUsuń