27 wrz 2013

Od Shiro C.D od Kasumi

- To co wolisz. Iść ze mną nad wodospad, czy obejrzeć tereny z moim bratem? - spytała mnie.
- Hmmm... Raczej nad wodospad. - uśmiechnąłem się życzliwie.
Ruszyliśmy. Po, ok. 10 minutach wędrówki ujrzeliśmy wodospad. Podbiegliśmy bliżej. Popatrzyłem na rozpromienioną waderę. Spytałem:
- Masz ochotę na małą przygodę? - zaproponowałem.
- Jasne. - krzyknęła wesoło. - To gdzie idziemy? - zapytała.
- Za każdym wodospadem jest jaskinia, a ta jest nie byle jaka, sama się przekonasz. - powiedziałem.
Podeszliśmy do wodospadu. Rozstawiłem skrzydła tworząc dla Kasumi coś w stylu parasola. Przechodząc pod wodospadem moją uwagę przykuło coś błyszczącego. Zaprowadziłem waderę do jaskini, a sam wskoczyłem do wody. Błyszczące "coś" okazało się złotym wisiorkiem w kształcie serca. Wygrawerowałem na nim "Kasumi". Zabrałem go i wyskoczyłem z wody. Podbiegłem do zdziwionej wadery i założyłem jej wisiorek. Uśmiechnąłem się:
- To dla ciebie, podoba ci się? - spytałem patrząc w jej piękne błękitne oczy.

< Kasumi? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz