29 wrz 2013

Drodzy Czonkowie Watahy!

Mam dla was nowe wiadomości. Trochę tego jest... może zacznijmy od nowych zakładek.
Mamy 4 nowe zakładki:
  1. 'Nasi Bogowie' - to zakładka w której są opisani nasi bogowie. Jest dwoje głównych bogów, 8 zwykłych bogów i jednego demona...
  2. 'Waluta i Sklep' - tam jest wytłumaczone co to są Rubiny i jak je zdobyć. Są też przedmioty do kupienia dzięki którym można np. zmienić wygląd, dodać nowe moce, stać się nieśmiertelnym. Chciałabym za tą zakładkę serdecznie podziękować graczce Filamissa. 
  3. 'Rubiny wilków' - tam jest napisane ile jaki wilk ma Rubinów. Dlaczego wasze wilki mają więcej niż 100 RB? Stwierdziłam, że się pofatyguję i podliczę wam wasze opowiadania... trochę to trwało, ale mam nadzieję, że wszystko dobrze policzyłam. Jak chcecie to możecie sami posprawdzać. Dodałam jeszcze innym wilkom dodatkowe Rubiny za to, że ich właściciele podsunęli mi pewne pomysły co do watahy. ;)
  4. 'Adopcje' - w tej zakładce można adoptować wilka. Jeśli ktoś nie ma pomysłu na wygląd wilka to zapraszam właśnie do tej zakładki. Za dodatkowe zdjęcia do tej zakładki(jakieś ładne) odwdzięczę się Rubinami. ;)
Kolejna sprawa. Chodzi mi o rezerwacje. Po co wam tyle zdjęć? Proszę nie rezerwujcie zdjęć,jak wiecie, że nie będziecie ich używać. Naprawdę proszę.
W zakładce 'Pory roku i Czas' jest napisane, że wilki śmiertelne żyją do 15 lat, a potem umierają. Wilki będę postarzać co 2 tygodnie. Jeśli waszym zdaniem lepiej będzie jeśli będą postarzane co tydzień i pory roku powinny się częściej zmieniać to piszcie w komentarzach pod tym postem lub do mnie na PW(JULKA2000). Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. ;)

Wasza Alfa:
Kasumi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz