19 maj 2014

Powróciłam... nareszcie!

Z jednej strony cieszę się że wróciłam, ale z drugiej strony zawiodłam się na was... :C
  1. Naprawdę... ilość postów... powalająca... ;_; 
  2. Osoby, którym przekazałam watahę na czas mojej nieobecności po prostu... sknociły sprawę. Brawka... na prawdę...
Ale jednak jest coś co sprawia że cieszę się z powrotu... nie rozwaliliście, ani wysadziliście watahy!!! ;]
GOOD JOB!

 Dobra a więc... czas ruszyć tyłki i napisać opki!  :P

 INFO! 
Ten kto nie napisze opowiadania do końca tego tygodnia(25.05.2014r.) ten zostanie wywalony na zbyty pysk z watahy lub zrzucony na niższą rangę...


Wasza Alfa
Kasumi

PS. Zakładka z członkami watahy wróciła na swoje miejsce dzięki mnie, jak widać :P ;]

4 komentarze:

  1. Kasumi! :-)
    Nareszcie wróciłaś.

    ~ Kreska wzdychająca z ulgą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cacy ale to ja odwalałem papierkową robotę i wysyłałem PW do członków watahy. Mam nadzieję że nikt mnie nie zgłosi... -.-"

    ~ James :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki. A Rin też powraca?
    - Loony i Fantasma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rin jeszcze nie wraca :/ byłam na jego stronie na howrse i był ostatnio 06.04.2014

      ~ Kasumi

      Usuń