24 maj 2014

Od Shadow`a C.D. od Fantasmy

- Nie nie boję się, tak szczerze to nie mam nic do ukrycia, chyba... - odpowiedziałem.
- Więc opowiadaj. - stwierdziła z uśmiechem i spojrzała na mnie czekając na moją opowieść.
Ja głęboko westchnąłem i zacząłem:
- Otóż... mój ojciec nazywał się Otton, matki nigdy nie poznałem bo zostawiła mnie samego z ojcem jak byłem jeszcze mały, tak mi przynajmniej Tata opowiadał bo tego nie pamiętam. No i pewnego dnia mój ojciec wrócił z polowania zamiast z kolacją to z dwoma szczeniakami, którymi byli właśnie Kasumi i James. Polubiłem ich. Byli, są i raczej będą dla mnie jak siostra i brat. Byłem z nimi o tatą szczęśliwy jak nigdy. Ale to nie trwało długo... pewnego Otton dnia umarł... a ja, James i Kasumi wyruszyliśmy w podróż w poszukiwaniu nowego domu. Po drodze posprzeczałem się z James o drogę. Ja poszedłem swoją, a James i Kasumi swoją. Długo ich nie widziałem. Spotkałem ich dopiero w tedy gdy już Kas założyła tą watahę. I tyle. Konie mojej historii.

< Fantasma? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz