21 maj 2014

Od Shadow`a C.D. od Fantasmy

Już myślałem że odpuściła... a tu nagle... właśnie ona wyłoniła się zza krzaków z jeleniem... wiedziałem co powie... tylko na to czekałem, boże..
- A więc słucham. Co się tak gapiłeś...?
No i co jej teraz powiedzieć! Byłem w kropce. Stałem tam jak kołek myśląc co powiedzieć, i wymyśliłem!
- Am... to nie jest ten jeleń. - stwierdziłem.
- CO? Przecież to jest jeleń... nie rób mnie w bambuko.
- Wiem że to jest jeleń, ale to nie jest TEN jeleń.
- No chyba sobie jaja robisz. No jeleń jak jeleń, ważne że go zabiłam. - powiedziała.
- Ale ja ci w tedy tam na łące powiedziałem "Powiem jak ty sama upolujesz TEGO jelenia"
- Am... ale tamten jeleń może być wszędzie.. a i jeszcze coś... skąd wiesz że to nie ten jeleń...? - spytała.
- Tamten miał czarną plamę na prawej przedniej racicy. Dlatego właśnie go kazałem ci upolować. - odpowiedziałem.

< Fantasma? xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz