20 maj 2014

Od Kasumi

Ah... ta piękna złota jesień, tak jak wszystkie pory roku ma swój urok... złote, czerwone, pomarańczowe, żółte, a nawet może bure liście pokrywają ziemię, tuląc ją już pomału do zimowego snu... zaś na drzewach liście przypominają grube, wełniane, kolorowe szale dla drzew, aby nie było im zimno (xD).
To wszystko podziwiałam wędrując Lasem Nocy, jakże piękny o tej porze roku...
Ale nie spacerowałam bez celu. Szukałam Daraha... gdzieś  się zapodział... a ja miałam mu coś naprawdę ważnego do powiedzenia! I to jak...
- Darah! - wołałam mego męża
Odpowiedziała mi cisza...
- DARAH! - wrzasnęłam - TO NIE JEST ŚMIESZNE! MUSIMY POWAŻNIE POROZMAWIAĆ! - to była prawda...
Nic... ale... wtem usłyszałam szelest liści... jakby ktoś szedł w moją stronę...
- Darah? - powiedziałam niepewnie

< Darah? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz