25 maj 2014

Od Himitsu Tenshi`ego C.D. od Kasumi

Zrobiłem niepewną minę. Nie wiedziałem czy powinienem mówić Kasumi o tym wszystkim, znam ją zaledwie jeden dzień, choć w sumie można powiedzieć, że w pewnym kontekście była przyjaciółką rodziny. Zastanowiłem się chwile, po czym rzuciłem na waderę przelotne spojrzenie.
- Wiesz... - zacząłem niezbyt pewnie. - Chodzi o moją siostrę, została porwana jako szczenie, mojej ciotce, Yesubi, przez łupieżców, to coś w stylu piratów, a na mnie spadł obowiązek uwolnienia jej, byłem ją "przehandlować" za wszystkie trzy księgi czarnej magii ognia, jutro podobno mam ją odebrać, ale Zarum nie jest znany z prawdomówności, więc możliwe, iż sam będę ją musiał odbić z tej całej wyspy Deadly Flames. - opowiedziałem wzdychając.
- Mogę Ci jakoś w tym pomóc? - spytała zmartwiona historią mej siostry.
- Nie, sam sobie poradzę, zawsze radziłem, nie miałem innego wyjścia. - mruknąłem poważnie. - A co do tego opowiadania, to chodziło mi, abyś opowiedziała o moim ojcu.

<<Kasumi?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz