25 maj 2014

Od Fantasmy C.D. od Shadow`a

Pokiwałam głową i spojrzałam na horyzont. Zamyśliłam się. Shadow pomachał mi łapą przed oczyma. Zamrugałam szybko i spojrzałam na niego.
- Myślałem że się wyłączyłaś.-powiedział. Uśmiechnęłam się rozbawiona.
- Nie...nie wyłączyłam się...-powiedziałam. Basior kiwnął głową. Słońce już chowało się za drzewami. Roztaczało w okół pomarańczowy blask. Wiatr szumiał lekko poruszając naszymi futrami i grał w koronach drzew. Zamknęłam oczy rozkoszując się chwilą ciszy i spokoju. Usłyszałam cichy trzepot skrzydeł. Po chwili dojrzałam Fur. Sroka wylądowała przede mną i zrobiła kilkanaście kroków. Widząc że nic sobie nie robię z jej obecności zdenerwowała się. Podkradła się w kierunku i wyrwała mi trochę futra.
- Hej!-krzyknęłam siadając gwałtownie.- No już! Idź sobie!-zawołałam. Sroka wielce obrażona odleciała. Zirytowana mrucząc do siebie znów się położyłam. Usłyszałam jak Shadow próbuje nieskutecznie zdusić śmiech. Po chwili przestał się powstrzymywać i zaczął rechotać w najlepsze.
- Widzisz w tym coś zabawnego?-fuknęłam. Basior pokiwał głową zataczając się i nie mogąc wydusić słowa.
< Shadow? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz