11 mar 2014

Spory problem

Wiem że tak bez słowa zapadłam się pod ziemię, przepraszam, ale  Internetu nie miałam i nie będę mieć znowu od jutra(22:00), do końca miesiąca (DX). Przez co watahę będzie musiał przejąc ktoś inny, na pewno Rin bo się zgłosił, ktoś jeszcze może? Cassidy? Darah? W parę osób byłoby łatwiej wam ogarnąć watahę. Macie czas do jutra[piszcie na howrse na PW(JULKA2000)]
Trzeba by było:
  • powywalać wilki, które nie napisały choć 1 opowiadania w zeszłym miesiącu(w tym wilki Filamissy, BUHAHAHA!)
  • Zaktualizować ZP
  • Zaktualizować też inne zakładki.
  • Zmieniać pory roku(wyślę wam linki do nagłówków).
  • Postarzyć wilki
  • I jeśli będziecie chcieli to zorganizować ten konkurs "bitwa na śnieżki"(wytłumaczę, na czym polega).
  • No i napisać notatkę  o tym do kogo wysyłać opowiadania itp.
No i chyba tyle...

Na prawdę będę wdzięczna za pomoc.

Wasza Alfa
Kasumi

5 komentarzy:

  1. NIE POSTARZAĆ SAMANTHY! DX
    Bo już od kilku miesięcy gadam o kupnie dla niej nieśmiertelności do Julki i mam z tego... nic. ;_;
    Dlatego proszę o kupno nieśmiertelności dla Samamthy i NIE POSTARZANIA jej.
    ._.
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja! Ja się zgłaszam, ja mogę wstawiać opowiadania, mam masę czasu ;)
    ~ Cassidy

    OdpowiedzUsuń
  3. Alright. Nie dardzo ogarniam. Zgłosiłbym się, ale nie mam czasu .
    A teraz proszę o odpowiedź:
    Do kogo mam teraz wysłać w połowie skończoną dalszą część Kac Wolf'a?

    ~ Disco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opko wyślij albo do WBO albo do magdateo11.
      ~Cassidy

      Usuń
  4. To podacie loginy a howrse tych osób do których można pisać opka?
    Valiente

    OdpowiedzUsuń