9 lut 2014

Od Kasumi C.D. od Daraha - "Ja to wiem..."

Byłam wniebowzięta, Darah zawsze wie co dobre... kochany jest... co tu więcej mówić... trudno opisać to co w tedy czułam... naprawdę trudno...
Siedzieliśmy w błogiej ciszy patrząc sobie w oczy... to mi wystarczało, źle, to było wszystko o czym marzyłam w tej chwili... ja i on... sami... no prawie, nie licząc Louie siedzącego za drzewem i nucącego ta melodie, ale powiedzmy że go tam nie ma...
- Darah... - zaczęłam.
- Tak?
Spojrzałam jeszcze raz w te jego wielkie kochane oczy...
- Jesteś kochany... - szepnęłam.

< Darah? Kontynuuj proszę, ja jak się do czegoś takiego zabiorę to mogę wszystko zepsuć... >

23 komentarze:

  1. SYNONIMY. DX
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak patrzę... i chyba coś sknociłam... ludzie ja się do romantycznych scen nie nadaję! D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DARAH WIE CO DOBRE XDD spadłam z krzesła, hHAHAHAHA
      ~Cassy XD

      Usuń
    2. Ja cię chyba na doggi odeślę...
      ~ James i Samantha

      Usuń
    3. Cassidy, wiem, jestem romantyczna xD
      ~ Kas

      Usuń
  3. (Na doggi, bo tam mają takie teksty na pogaduchach)
    ~ James i Samantha(OCHH te długie imię)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie do waszego dialogu nie wtrącam bo i tak nie wiem o co biega.... DARAH SZUKA ŚWIADKA ~Darah na telefonie, oglądający skoki narciarskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. James się zgłasza...
      ~ James

      Usuń
    2. Zaproponowałabym Ci Rin'a (Bo kto widzi Lawliet'a w roli świadka? xDDDD JEZU SAMA MYŚL O TYM SPRAWIA, ŻE SPADAM Z KRZESŁA XD), ale oni się z Darahem w ogóle nie znają, a poza tym Rin jest już kucharzem xD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
    3. A więc? Darah?
      ~ James

      Usuń
    4. Na Jamesa zawsze można liczyć... Stoch wygrał !!!!!!! ~Właścicielka Daraha ktorej odwala xD

      Usuń
    5. MOJEMU TACIE TEŻ ODWALIŁO NA TYM PUNKCIE ;___; XD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
    6. Wiem. XD
      Czyli? James świadkiem!? 0.0
      ~ James

      Usuń
    7. xD Shadow też się zgłasza choć to słabo widzę... Shadow świadkiem...

      Usuń
  5. Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre Darah zawsze wie co dobre
    PADŁAM XDDDDDDDDD
    ~Rin i Lawliet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądaj dr. House... D':
      ~ James...

      Usuń
    2. xD Boże... jestem genialna... na prawdę...
      ~ Kasumi, która sama z siebie się śmieje

      Usuń
    3. TO BYŁO ŚWIETNE, SERIO XDDDD
      ~Rin i Lawliet

      Usuń
    4. o co chodzi tak wgl ?

      Usuń
    5. xD A ja ciągle się z siebie śmieję... ze swojej genialnej głupoty
      ~ Kasumi

      "Darah wie co dobre... Darah wie co dobre" xD

      Usuń
    6. Ja pierwsza to wyczułam i wam powiedziałam!
      ~ Cassidy





      DARAH WIE CO DOBRE

      Usuń
  6. Haha! Jesteście niemożliwi xP padam, nie wstaję! Ciekawa jestem, czy Tom w ogóle czyta moje opowiadania... ~Deynara/Zari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta, czyta...
      ~ Tom, który za nie długo od tego czytania, będzie musiał kupić okulary...

      Usuń