22 lut 2014

Od Celii C.D. od Zake

Zgodziłam się na przechadzkę. Porozmawialiśmy trochę o tym i o tamtym.
- Powiesz mi trochę więcej o watasze… i sobie?
-Eh… Tak. W watasze mamy na razie mamy tylko dwie pary. To jest Kiiyuko & Teler, Kasumi & Darah, Ponieważ Cassidy podczas ślubu zerwała z Damonem, a Deynara odrzuciła Toma, bo chciała podwójny ślub a tak by był potrójny, innymi słowy wolała zostać druhną. Teraz coś o mnie… Znasz moje imię. Lat sześć. Pochodzę z tego samego kraju, co ty. Więcej nie chce mi się mówić.
-Proszę.
-Dobrze. -Westchnęłam - Jestem wysportowana, brzydka i czasami uparta. Ojca nie chcę znać, matka umarła.
-Nie jesteś brzydka. Wręcz przeciwnie.
Poczułam, że się zaczerwieniłam. Polubiłam go. Potrafi być miły.
W pewnym momencie z koron drzew zaczęły spadać gałązki…

(Zeke?)

1 komentarz:

  1. Hehe, hehehe, HEHEHEHEHE... Omg, co ja z siebie robię...
    ~Cassidy

    OdpowiedzUsuń