13 lut 2014

Od Cassidy C.D. od Rin'a

  - Rin, to ty? - zapytałam. W sumie to większej styczności ze sobą nie mieliśmy, ale skądś go kojarzyłam. No tak, kucharz!
- taa... - odpowiedział jakby niechętnie.
- próbowałam jednego z tych dań japońskich... Ach tak, Sushi! - przypomniałam sobie nazwę. - czy tam, Sukoyaki... Jak to było?
- Sukiyaki. - westchnął. w jego głosie usłyszałam pogardę typu "jadłaś a nie zapamiętałaś."
- no tak. Widziałam tylko napis ale zdecydowałam, że spróbuję tego dopiero na ślubie. A więc skosztowałam tylko sushi. Było wyśmienite! Do prawdy, dawno lepszego nie jadłam! - klasnęłam w łapy zadowolona. - a tak wogóle to idziesz na wieczór kawalerski?
- to jest?
- ten oszołom jak zwykle się tym nie zajął! Do nas nie przyjdziecie, ale jeśli ktoś z Was ma chęć to możecie coś zorganizować. Tylko alkoholu nie pożyczamy. - zaśmiałam się.

<Rinie? Uratujesz sytuację? :c>

11 komentarzy:

  1. Ciekawe, bo ja też napisałam dokończenie opowiadania. ._. Tylko wysłałam do Kasumi a ona jeszcze nie weszła i wstawiła.
    ~Celia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasumi to też człowiek. ;)
      Przy okazji ten C.D. opka od Celii też czeka na dodanie. ^.^
      ~ James i Samantha

      Usuń
  2. Ja wiem. Tylko przykro mi, że Cass mnie wyprzedziła xD. Fajnie, bo chciałam coś napisać^^
    ~Celia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD przykro Ci. No cóż.

      ~zła Cassidy która wybrzedziła bezczelnie Celię >n<

      Usuń
    2. Tak, dobrze, że się przyznałaś że jesteś zua >.<
      ~zraniona przez Cassidy Celia xD

      Usuń
  3. Ej, to może Rin coś zorganizuje? ~Rin i L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pal! James coś miał ale mi czasu zabrakło.
      ~ James...

      Usuń
    2. Chłopie! Pewnie, że tak! Byleby dzisiaj ;D!
      ~Cassidy

      Usuń
    3. A i drugie opko poleciało do Kas od Samanthy z tego wieczoru panieńskiegi. XD
      I Sorry za błędy ort bo na komórce jestem.
      ~ James i Samantha

      (Kas utrzy się grać w szachy)

      Usuń
    4. uczy*
      ~ James i Samantha

      Usuń
  4. Ktoś pisze C.D. od Louiego?
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń