5 paź 2013

Od Leo C.D. od Filamissy - "Wędrówka do Raju"

Zobaczyłem że Filka zemdlała. Chwilę później ja też straciłem przytomność.

~~~Kilka godzin później~~~

Obudziliśmy się w jakimś dziwnym miejscu. . .
- Leo! Żyjesz?!- usłyszałem słodki głosik... GŁOS Fili. Jezu, co ze mną się dzieje?! Wstałem. Nagle zobaczyliśmy tego stwora:
 - CO ROBICIE W KOMNACIE DUSZ?! - wrzasnął. - PEWNIE CHCECIE URATOWAĆ DUSZĘ PEWNEGO WILKA.... Ty, pokonaj mnie, a ja powiem Ci, w którym jest kotle.- W rogu zauważyłem trzy kociołki.
- Dobra.- powiedziałem spokojnie. Zaczęła się walka. Nagle stwór zaczął płonąć ogniem. Ruszył do ataku. Nagle koło Fili pojawiły się dwa inne stwory, mniejsze. Złapały ją za kończyny.
- Jeśli go pokonasz, puścimy ją. - Po godzinie walki w końcu go pokonałem.
- Super! - powiedziała, gdy w końcu stwory znikły. Duży stwór pokazał palcem trójkę. Otworzyliśmy kocioł... nagle pojawił się duch wilka:
Rzucił nam tylko karteczkę i zniknął. Pisało na niej:
Jeśli ją uwolnić chcesz, musisz eliksir wypić ten. Ale który? To wiem tylko ja! Wybierz eliksir, trzeci od lewej, w złotej butelce, srebrny omijaj łukiem szerokim, nawet jej nie dotykaj! Jednak dla niektórych to złoto okaże się bezwartościowe, w porównaniu z miłością.

< Filamissa? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz