11 paź 2013

Od Kasumi C.D. od Daraha - "Nadzieja zawsze umiera ostatnia"

Staliśmy w milczeniu patrząc sobie w oczy. Ja w uszach wciąż niczym echo słyszałam jego słowa: "Możesz mnie nie nawiedzić nie wiem jak. Choćby nie wiem co się stało, ja będę ci kochał. Nikt i nic tego nie zmieni."Już kiedyś wyznał mi miłość, ale w tedy nie byłam jeszcze gotowa, aby podjąć decyzję. Teraz już jestem gotowa.
Chciałam mu powiedzieć coś, ale jakoś tak samo wyszło, że zaczęłam śpiewać... potem do śpiewania dołączył się Darah i wspólnie zaśpiewaliśmy.
- You can came to me. Yeah. - zakończyłam tymi słowami piosenkę. (pol.: Możesz do mnie przyjść.) - I too love you. - powiedziałam z rozpędu.

< Darah? >

Na tej stronie internetowej jest tłumaczenie tej piosenki na język polski. Pod filmikiem jest napis: "Pokarz tłumaczenie". -  http://www.tekstowo.pl/piosenka,austin__ally,you_can_come_to_me.html

5 komentarzy: