6 paź 2013

Od Filamissy C.D. od Leo - "Wędrówka do Raju"

(Uwaga, opowiadanie zawiera drastyczne sceny)

- Ale tu są tylko srebrne i przeźroczyste...- powiedziałam.
- Czekaj... a może te przeźroczyste to są złote? Jednak dla niektórych to złoto okaże się bezwartościowe!- Wilk wypił najmniejszą, przeźroczystą butelkę.
- Drugie zadanie wykonane zostało, teraz pilnujcie żeby nic się wam nie stało!- Usłyszeliśmy. Nagle pojawiliśmy się w sali pełnej pająków. Nie zwykłych: Każdy pająk był dwa razy większy ode mnie jako człowieka. Wyrwałam jednemu pająkowi odnóże. Było ostre jak miecz. Zaczęłam odrąbywać pająkom głowy.
- No co? Też potrafię o siebie zadbać!- Nagle Leo również zaczął walczyć. Chwilę później wszystkie pająki były bez głów.
- Wow... nieźle!- powiedział.- Fila... coś ci się stało!- Nagle zobaczyłam, że na ramieniu mam ranę. Z niej kapał zielony jad. Szybko się wyleczyłam.
- Już nic. Idziemy?- powiedziałam, gdy zobaczyłam drzwi. W nim zobaczyliśmy stolik, a na nim ciastko. Widniał na nim napis: Zjedz mnie.
- Zadanie trzecie już wykonane. Na rozdzielenie nadszedł czas!- Znów ten głos. Nagle Leo zniknął.

 < Leo? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz