8 paź 2013

Ankiety!

  1. Według ankiety większości podobają się obydwie zakładki, ale to moim zdaniem nie jest rozstrzygnięte. Sporo osób głosowało, że bogowie się im podobają, a ta zakładka ze sklepikiem nie. Dlatego będzie jeszcze dziś nowa ankieta dotycząca zmian w sklepiku.... 
  2.  Mamy ankietę związaną z wojną. Od razu wyjaśniam, że jeśli twój wilk umrze(o ile się na to zgodzisz)  to TYLKO w tej wojnie. W rzeczywistości będzie z nim dobrze, ALE jest pewne ale.... bo jeśli twój wilk umrze w czasie tej wojny to NIE będzie mógł dalej w niej uczestniczyć.
To chyba na tyle. ;)

Wasza Alfa
Kasumi

13 komentarzy:

  1. Chciałabym coś dodać od siebie.
    Możecie uważać to za wredne, ale: W końcu taka jestem.
    (Jestem twórczynią zakładki Waluta i Sklep)
    1. Chcecie niższych cen? Taa, jeszcze czego: I tak według mnie za łatwo jest zdobyć rubiny. Wystarczy napisać 50 linijkowe opo i ma się 50 rubinów... to po prostu Wam się nie chce pisać!
    2. No to proszę mi wysyłać propozycje na nowe eliksiry. Staram się je wymyślać na bierząco, ale ludzie, bez przesady! Co, ja i Kas jesteśmy cudotwórcami?
    3. Dzięki, mili jesteście... pewnie macie focha, żeby kupić coś trzeba pisać opowiadania. Dla Was nieśmiertelność za 150 RB było by to dużo, a wystarczy JEDNO opowiadanie!

    Filamissa.

    Jeszcze taka mała uwaga do Alfy:
    W ankiecie napisałaś ''tródno'' a powinno być ''trudno'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 3 się źle wyraziłam. Chodziło mi o to, że jakby była taka cena (150) to starczy 1 opo. Aktualna cena jest ok. Gdyby to było takie proste, to by wataha nie miała sensu!

      Usuń
    2. Spokojnie, bez nerwów. Nie ma po co się denerwowac. Złośc piękności szkodzi.

      Usuń
    3. Sorry... nie zauważyłam tego błędu x)

      Usuń
    4. Ta ankieta ma pomóc watasze, a nie ignorować, lekceważyć TWOJE pomyły na ceny eliksirów i same eliksiry itp. Mi chodzi o obiektywną ocenę innych członków watahy.
      NA PRAWDĘ NIE CHCIAŁAM CIEBIE URAZIĆ Filamisso.

      Usuń
    5. Nie uraziłaś mnie. Nie Ty.

      Usuń
  2. Filka, nie stresuj się xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 500 RB to mało? Trzeba napisać 40 opo aby to dostać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie czterdzieści? Wystarczy porządne 10. A gdyby wszystko było na wyciągnięcie ręki, to wataha nie miała by sensu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak moim zdaniem pasowałoby zniżyć cenę chciaż o 100. Czyli cena byłaby 400

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto jak kto ale ty Filamissa należysz chyba TYLKO do tej watahy a nie wszyscy mają czas na długie opowiadania... Zrozum każdy ma też własne życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę się wtrącać, ale nie pobijcie się mi tu!

      Usuń