27 wrz 2013

Od Kasumi C.D. od Daraha

- Pa. - odpowiedziałam.
Patrzałam jak odchodził w postaci wampira. Nie wiem dlaczego był aż tak bardzo smutny...
Wróciłam się pod Drzewo Osobliwości. Usiadłam pod nim i podziwiałam jego piękno.
 Lubiłam tam przesiadywać... Jednak robiło się coraz ciemniej. Podeszłam do Drzewa i wspięłam się po nim zwinnie. Ułożyłam się pomiędzy jego koronami, pośród liści na solidnej gałęzi. Szybko zasnęłam...

~~~~~~~~~~~ następnego dnia rano ~~~~~~~~~~~

Obudziłam się, przeciągnęłam i skacząc po gałęziach w dół, w końcu  znalazłam się na ziemi. Chciałam już iść z powrotem do lasu, ale zobaczyłam przede mną, nad rzeką dwa naprawdę nietypowe jelenie, a tak dokładniej czarnego jelenia z niebieskimi symbolami i białą łanie o czerwonych symbolach. 
Stałam nieruchoma, dopiero po chwili zrobiłam parę kroków w stronę zwierząt. One się tylko na mnie spojrzały, a po chwili znowu piły wodę. były takie piękne. Jednak po 5 minutach zniknęły w Magic Forest. Głośno westchnęłam i już miałam iść gdy usłyszałam za sobą czyjś głos.

< Ktoś zechce dokończyć? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz