25 wrz 2013

Moi Drodzy!

Ciesze się, że tak chętnie dołączyliście do watahy. ;) Jednak ja w czterech sprawach:
  1.  wcześniej była ankieta: "Czy podoba wam się wygląd bloga?" w której głosowaliście. Głosy były podzielone na ten temat. Na początku się wahało pomiędzy odpowiedziami 'tak' i 'nie', ale w kącu przeważyło 'tak'. Miałam zostawić poprzedni wygląd bloga, ale zaczęłam grzebać i z tond ten nowy wystrój xD. Zamieściłam kolejną ankietę i mam nadzieję, że będziecie w niej głosować. Tylko proszę mówcie to co o tym myślicie, w końcu ankieta jest ANONIMOWA. :)
  2. W najbliższym czasie dodam nowe zakładki. Do tego czasu możecie pododawać swoim wilkom nieśmiertelność, bo potem to nie będzie takie łatwe... wprowadzę też postarzanie wilków(bo po co by była nieśmiertelność).
  3.  Będzie konkurs na baner i na hymn dla watahy, więc ci którzy chcą w nim brać udział to mogą już się do niego szykować. :)
  4.  Ci którzy nie napisali jeszcze pierwszych opowiadań to przypominam: Macie na to 5 dni licząc od dołączenia do watahy.
To tyle. Życzę miłej zabawy. ;)

Wasza Alfa
Kasumi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz