20 cze 2014

Koniec naszej historii...

Niestety... tak to jest, wszystko ma swój początek i koniec. Wataha Życia również.

Czemu zamykam watahę? Otóż wataha ma już ponad pół roku i jak widzę wena w was już zgasła i pozostał tylko popiół... popiół który kiedyś był ogniem, dzięki któremu ta wataha żyła... na prawdę żyła. Ale już umiera. Ciągle zawieszana przeze mnie... miałam ją 2 dni temu odwiesić, ale nie... nie zrobiłam tego. Myślałam... i już wiem że dobrze robię zamykając watahę, gdyż 1 lipca wyjeżdżam na 2 tygodnie... a wy zapewne też macie jakieś plany na ten wspaniały w życiu ucznia czas... a potem wrzesień... ja będę musiała wziąć się porządnie do nauki bo babka mnie zabije ;_;.  Właśnie sumując te wszystkie rzeczy zrozumiałam że czas nadszedł. I mimo że wiem że dobrze robię i tak łzy ciekną mi ukradkiem...
Przeżyłam z wami wszystkimi wspaniałe dni, tygodnie, miesiące. Było pięknie... i nie żałuję że założyłam tą oto watahę Życia - moją pierwszą watahę i zapewne ostatnią. Ten czas kiedy przesiadywałam na watasze był jak piękny sen... a sny jak to sny też mają swój początek i koniec...

Tyle planowałam...  tyle zwariowanych pomysłów. Ale cóż, los tak sprawił że te plany nie będą mogły zostać wcielone w życie...

Dzięki tej watasze... a raczej WAM i waszym opowiadaniom obudziłam w sobie uśpioną od dawna wyobraźnie.

Pisząc ten ostatni post na tej watasze myślę sobie... czy nie cofnąć swojej decyzji... ale nie... trzeba żyć dalej, nie oglądać się za siebie tylko brnąć przed siebie!
Chciałabym jeszcze serdecznie podziękować każdemu kto tu był i się udzielał... nie raz na ruski rok, tylko często, czyli przede wszystkim naszej Dey... Deynarze, która pewnie się wkurzyła bo nie skończyła dramy z Tomem :P xD
No cóż los często płata nam figle. Zamierzałam jeszcze napisać tu o paru sprawach które wiercą mi dziurę w głowie ale to by było za dużo do czytania >.<

A więc... już czas... to są ostatnie słowa... jeszcze raz dziękuję za to że byliście tutaj, że pisaliście szalone opowiadania, że doradzaliście mi, że spamowaliście w komentarzach no i ostatnie - że PRZECZYTALIŚCIE to do końca!!! xDD
Żegnam was... lecz stronę watahy zostawiam, dla wspomnień... pamiętajcie, zawsze możecie do mnie napisać na howrse (JULKA2000).

ZAWYJMY WSZYSCY RAZEM PO RAZ OSTATNI!!! 


Wasza Alfa
Kasumi

PS. Życzę aby każdemu z was się wiodło w życiu, jak i w grze, jak i w realu. Szczęścia, zdrowia i spełnienia marzeń....

 

27 komentarzy:

  1. Chlip, chlip. XC
    *smutek do potęgi 'nie przeciętnej'*

    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda. :(

    ~ Kreska i Beryl z Głogowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droda Kasumi.
      Mam nadzieję że naprawdę wiesz, co robisz. Wiedz, że bardzo wielu osobom zależało na tej watasze i starali się by przetrwała. Szkoda że sie nie udało.

      ~ Kreska

      Usuń
    2. No cóż.... :[ Jeśli założę jeszcze jakąś watahę to na pewno was wszystkich zaproszę ^-^ ale tak szczerze powiedziawszy to raczej są nikłe szanse na to że założę kiedyś własnego bloga :'C Naprawdę.
      I jeszcze coś. Jakbyście wy założyli jakieś watahy to pospamcie mi trochę na howrse(JULKA2000) abym dołączyła :P
      ~ Kasumi

      Usuń
  3. BOGOWIE, ŁAMIESZ MI SERCE <|3 ale lepiej sączyć to z klasą nuż czekać na moralny upadek. To najlepsza wataha, do której należałam i wiedz, że jeśli kiedyś będziesz planować kolejną, to do mnie pierwszej pisz! * od zamieszań kłania się i wyje głośno* (ehh.. Moja drama z Tomem <|3 moje podpalenie lasu watahy <|3) będę tęsknić.
    ~Deynara
    P.S. Dzięki za wyróżnienie :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uważam że to najlepsza wataha do jakiej należałem. Szkoda że już jej nie ma :(
      ~ Teler

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, Deynaro. To najlepsza wataha jaką znam.
      Kasumi - napisz i do mnie, jeśli będziesz zakładać nową watahę.

      ~ Kreska

      Usuń
    3. Deynaroo ja zaraz UMRĘ ;_; NIE MA MNIE NA HOWRSE JA NIE WYTRZYMAM NIE NALEŻĘ JUŻ DO ŻADNEJ WATAHYYYY :(
      ~kuahłempf Cassidy

      Usuń
    4. WŁAŚNIE CHAMIE! ZNIKNĘŁAŚ SOBIE I NIE MIAŁAM JAK SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTOWAĆ!<|3
      ~Deynara

      Usuń
    5. No bo nie mam czasu <|3 płaczemyyy :c
      ~Cass

      Usuń
    6. Dx
      *płaaaaaacze*
      ~ James i Samantha

      Usuń
    7. Masz sie ze mną jakoś skontaktować ;^; nie wiem jak.

      Usuń
  4. Czemu ah czemu? Dopiero dołączyłam, tyle planowałam....
    Smuci się i żegna Jasper

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego ? Ale w sumie to rozumiem Cię. Mi jako właścicielce i Darahowi jako wilkowi ciekną łzy z oczy. Auuu ! Nigdy nie zapomnę o tej watasze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę tęsknić...
    Kasumi, proszę Cię, napisz do mnie na Howrse jeśli będziesz jeszcze kiedyś zakładać jakąś watahę.
    ~ Kreml

    OdpowiedzUsuń
  7. KU*** NIE!
    Teraz przeglądam tak sobie te posty i komentarze i nie ogarniam tego że zamknęłaś tą watahę. Te jest chore...
    I ja tersz idę zaspamić wszystkim pocztę aby pisali do Kasynie o wznowienie blogo. Boja się z ty nie umiem poprostu pogodzić.

    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż wiem dobrze że i tak nie wznowi. ;-;
      Ale warto spróbować. Xd
      ~ James i Samantha

      Usuń
  8. Wyję. Wyję z wilkami.
    -Auuuuuuuuuu!!!
    Czemu? Bo tu kiedyś należałam. Może ktoś mnie pamięta? Czika, Spectra, Miru, Olivia

    ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MY PAMIĘTAMY! o.o
      Bo Kasumi... Stwierdziła że nie mamy weny. ;-;
      ~ James i Samamtha

      Usuń
  9. Wiecie co... Deynara mnie przekonała do tego że nie ma sensu tego(watahy) ciągnąć. Xc
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, no Dx
    WHYYY!?!?
    Życie już nigdy nie bedzie takie samo :T

    ~Disco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ciebie sumienie chwyta? A pamiętasz co napisałeś gdy Cassidy cię wywaliła z watahy za brak aktywności? -.-"
      Może ci przypomnieć? Hmy?
      ~ James i Samantha

      Usuń
    2. O, bardzo chętnie

      ~ Disco

      Usuń
    3. "NO NARESZCIE! Nawet nie macie pojęcie jak ja się z tego cieszę!" <--- idiota
      ;_____;
      ~ James i Samantha

      Usuń
    4. James, już nie czekaj na odpowiedź XD
      Cassidy

      Usuń
  11. Och, nie... wchodzę tu po rzech latach, a to jakby nie Wataha Życia. Kto to zrobił...? Kto zmienił wygląd...?

    OdpowiedzUsuń