13 lut 2014

Od Red East

Pewnego dnia szłam na pustyni szukać jedzenia nie wiem co się stało z resztą bo w tym czasie polowałam. Gdy wróciłam ich nie było, wybrałam się na pustynie. Odkryłam że mam moce bo znowu polowałam, widziałam wilka z stadem chcieli mnie zabić ale coś się stało i ogniste promyki leciały z moich łap. Byłam przerażona aż nagle wielka ognista kula poleciała z mojej łapy potem druga łapa zaczęła mnie boleć nie wiedziałam co się działo aż nagle była ogromna dziura w ziemi pomiędzy mną a nimi. Próbowali do mnie skoczyć ale chciałam uciec i myślałam o ścianie z ziemi i się pojawiła myślałam że to czary jakiegoś z nich. Nie wierzyłam w czary ale potem im częściej napotykałam się na takie wilki tym częściej wiedziałam że mam coś w sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz