10 lut 2014

Od Louiego C.D Scootie "Dawne Rany"

- Jasne… - odparłem
Tak, było mi trochę smutno, starłem się. Ale było widać, że waderze nie chodziło o to. To były wspomnienia.
- Miałaś nie ciekawą przeszłość… - zacząłem
-T-tak. Ale ty nie wiesz…
- Oj, wiem. Też nie miałem życia usłanego różami… Rodzice Alfy. Z początku wszystko super. Ale gdy zacząłem śpiewać, odkryłem talent. Brat stał się zazdrosny. Powiedział rodzicom, że go zaatakowałem. Tak to się zaczęło. Atakowali, ignorowali, nie dawali dostępu do jedzenia. A Xavier – Tylko się śmiał. Nazywał mnie ofiarą, popychadłem. Jego kumple i on Tylko mnie wytykali. Miałem tego dość. Oparcie miałem Tylko  w babci. Nigdy nie zapomnę jej ostatnich słów. Tak, byłem przy niej gdy umierała, wszyscy inni o niej zapomnieli. „ Życie jest usłane różami, ale każda róża ma kolce” - zacytowałem. – W moim przypadku, te kolce, były gigantyczne, i bardzo ostre.
- A czy Ci twoi rodzice, czy oni ży…
- Nie, nie żyją. Sam ich zabiłem.
Po tych słowach, przypomniałem sobie piosenkę, którą śpiewałem po zabiciu matki…

^
|
|
|
|
|

Louie!!! Co to ma być!!!??? Proszę aby to się już więcej nie powtórzyło!!!

|
|
|
|
|
v
( Scootie ?)

PS. Ta piosenka mi tak do niego pasuje. Ale pewnie większośc uzna że przesadzam.

7 komentarzy:

  1. Kasynie popadła w furię! Dx
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasynie = Kasumi
    Komórka mi przestawiła.
    ~ James i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasumi (Kasynie xD) się złości. Nie bardzo wiem o co, ale spoko.

    ~ Disco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Ma komórka to sobie wpoiła)
      Czerwone literki i ilość pytajników i wykrzykników! XD
      ~ James i Samantha

      Usuń
    2. Dobrze, że nie ma Caps Lock'a.

      ~ Disco

      Usuń
    3. Nie no. Bez przesady. XDD
      ~ James i Samantha

      Usuń
  4. Też nienawidzę jak ludzi piszą takie coś...



















    - CASSIDY (DERP)

    OdpowiedzUsuń