12 lut 2014

Od Celii C.D. od Deynary

Miejsce na wieczór panieński Deynara urządziła cudownie. Wyczuć można było, że bardzo się wkręciła w rolę druhny. Nie ma, co jej zarzucić. Najpiękniejsza była altanka, którą przygotowała. Ogółem pięknie. Od kilku godzin były tam wszystkie wadery + Tom. Rozumiem, że do jest partner Dey, ale to miał być w końcu wieczór PANIEŃSKI bez żadnego basiora. To było trochę dziwne, ale cóż. Była tam także Fantasma, która miała w zwyczaju omijać innych. Trochę to mnie zaciekawiło nie powiem. Ja trzymałam się gdzieś dalej. W końcu przyszła Cassandra i Kasumi. Były zadowolone z miejsca. Podeszłam za chwilę do Deynary i zapytałam ją o nurtujące mnie pytanie: Po co tu Tom skoro na typowych wieczorach panieńskich nie ma ŻADNYCH samców?

<Dey?>

1 komentarz:

  1. CZO? D: Tom? WYWALIĆ TOMA! To wieczór panieński, nie wpuściłabym go, to psuje atmosferę. ~Deynara/Zari

    OdpowiedzUsuń