19 paź 2013

Upomnienia, przypomnienia itp.!

Oto wiadomości dla niektórych graczy. Przeczytajcie to, może chodzi też o ciebie?
  1. Mam upomnienie i dodatkowo "prezent"* dla wilka, który jeszcze w ogóle nie pisały opowiadań, a dołączyły ponad tydzień temu! Mam na myśli wilka o imieniu Rain, którego właścicielem jest Rosebut. Może wykorzystać to że jego wilk ma do dokończenia opowiadanie od Kasumi C.D. od Rose. To link: http://wataha-wz.blogspot.com/2013/10/od-kasumi-cd-od-rose.html
  2. Wykorzystam sposobność, aby przypomnieć graczce klaudwolf1 o tym, aby przysłała formularz dorosłej już Miru
  3. Chciałabym przypomnieć jeśli nie macie czasu, aby pisać od swoich wilków opowiadania to napiszcie do mnie (JULKA2000). Wstawię w tedy imię wilka do zakładki 'Nieobecni i odeszli' i czas w jakim będzie nieobecny. 
  4. Proszę, abyście nie zaśmiecali watahy niepotrzebnymi i obraźliwymi komentarzami! Jeśli macie jakiś problem do mnie to pisz do mnie, jeśli macie jakiś problem do innych członków watahy to piszcie do nich. Na prawdę PROSZĘ.

* - tym "prezentem" jest spadniecie jej/jego wilka na Omegę, dopóki nie napisze opowiadania, od tego właśnie wilka(Rain).


Wasza Alfa
Kasumi

PS. Przepraszam, że "wyróżniłam" niektórych, ale nie mam już do nich cierpliwości... mam nadzieję, że to się już nie zdarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz