27 wrz 2013

Od Kasumi C.D. od Daraha

Patrzałam przez chwilę na basiora, który samotnie wył... może pasowało by się przyłączyć?
Również podeszłam w stronę klifu, stanęłam obok niego i wspólnie zawyliśmy. Potem wilczur spojrzał na mnie, a ja na niego, a potem na księżyc... coś mi nie pasowało... czyżbyśmy się pomylili... wyglądało na to, że to nie jest pełnia! Po czym to poznałam? Księżyc nie był dokładnie okrągły, tak jak zawsze podczas pełni. Wyszło na to, że pełnia, albo już była, albo będzie dopiero jutro... Całkiem zapomniałam, pełnia była wczoraj... no nie tylko ja zapomniałam, Darah również.
- Darah wiesz co... - zaczęłam.
- Co?
- Spójrz na księżyc.
- No... patrzę. - powiedział spoglądając w stronę księżyca.
- Przyjrzyj się uważnie jego konturowi... - powiedziałam, a ten wysilił wzrok. - pełnia była wczoraj.


< Darah? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz